mandag 1. november 2010

Væl blåst Slektsforskerdagen 2010 i Ålesund

Hadde egentlig ikkje tenkt å skrive så mykje om denne, fleire andre har allereie blogga om denne.

Men, må fortelle ein litt artig historie frå denne dagen.

Etter at eg hadde vert og høyrt på Arnfinn Kjelland og hans foredrag så vendte eg tilbake til Legacy bordet mitt.

Då kom det to Damer bort til meg og eg starta opp igjen pc'en og Legacyen. Brukte min egen base under demonstrasjonen.

Når Legacyen opna seg så var det dataene til ein liten jente som vart fødd for 6 uker siden som låg framme på skjermen.Då sa den eine "Næmen, har du henne, bror min er bestefar til henne". Etter eit par kjappe tastetrykk kunne eg då spørre følgende: "Då er du E....." og det stemte. Hun låg inne i basa hun også :-)

Med mange og tjuetusen personer som ligger inne så er det litt av ein tilfeldigheit at slikt skjer.

Her er det eit bilde på bloggen til Liv S. det er tatt under foredraget til Arnfinn.

Og her er linken til dei Norske sidene til Legacy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar