søndag 9. mai 2010

Slektsforskning på ferie

Synnøve spurte for nokre dager sidan i ein kommentar til eit blogginnlegg om hvordan det gjekk med slektsforskninga. Må nok sei at når eg er her i LOS så blir det ikkje altfor mykje fokus på det feltet. Egentlig andre ting som har større fokus då :-)

Men, eg holder på litt, retter opp og legger inn mindre forandringer, bilder etc etc...

Denne reise pc'en min med 10" skjerm er well ikkje akkurat optimert for multitasking og større oppgaver :-)

Og i dag er det konfirmasjonsdag der heime, kanskje gå i gjennom konfirmantlista og så legge inn dei opplysningan på dei det gjelder.

Då har eg gjort noko fornuftigt i dag også :-)

Såg faktisk no at dette vart mitt blogginnlegg nr. 100 :-)

2 kommentarer:

  1. Hei :)

    Fornuftig at andre ting har større prioritet når man er på ferie.
    Kose dere videre og Gratulerer med innlegg nr 100.

    IngerS

    SvarSlett
  2. Det var en stund sen vi var in og sjekket på sleksforskninga.
    Du spurte for en tid tilbake sen om en sak ang det. Men eg mailer det ang det.

    Skjönner det er deilgt med litt ferie.
    Her hos oss er det ikke mye varme å oppdrive skal eg si. Våren kom litt av seg. Särligt når snöen kom på tirsdagen.
    Men nå er den borte.

    Nå får du kose deg og ha det gott.
    Sier og gratulerer til inlegg nr 100.
    Hilsen Synnöve.

    SvarSlett