mandag 2. mars 2009

Tragedie i Ullasundet

På denne dato i 1869 har eg ein person i min database som døde. Han døde på havet.

I dagens Sunnmørspost er det ein liten notis om ein tragedie i Ullasundet, ein mengde båter var på vei inn frå torskefiske frå torskefelta utanfor Nordøyane, i sterk storm og snøkave forliste fleire av båtane i det trange Ullasundet. Ein del av mannskapet kom seg opp på Ullaholmen og fant ly i nokre sauefjøser som stod der.
Kring 20 mann miste livet borte i sundet.


Eg tar då fram ein kopi eg har av KB for Haram i denne perioden og slår opp på døde.
På denne dato finn eg 5 stk frå Eids Præstegjeld som "drugnede ved Ulle", og 3 stk frå Rogne som leid samme skjebne, deriblant min slektning.

I samme sundet så omkom også 2 mann 17 februar samme året, ein var frå Veøy og den andre var frå Eid igjen.
Det gjekk altså med 6 mann frå Eid i løpet av 14 dager på samme plassen.

Ingen andre er nevnt så kvar tallet 20 omkommne kjem frå veit ikkje eg.

1 kommentar:

  1. Iflg. "offisielle" kilder på Ulla så omkom det 18 mann den 2. mars 1869. Det foranlediget byggingen av Ulla fyr.

    SvarSlett