mandag 16. februar 2009

Lokallagsmøte i Haram

I morgon, tirsdag, er det lokallagsmøte i DIS Haram. Som vanligt er det den tredje tirsdagen i månaden og det blir holdt på Tennfjord skule.

Eg har ikkje vøre der sidan november ifjor og eg må sei at eg gleder meg til å komme dit igjen og treffe gutta. I tillegg til gutta så har vi her i Haram fått vår første kvinnlige medlem, og det var på tide. Håper at hun dukker opp på møtet, hun bor jo i Tennfjorden.

Husker eg det i morra så skal eg ta med fotoapparat så kanskje det dukker opp nokre bilder derifrå.

Mei snakkast i Tennfjorden...

2 kommentarer:

  1. Jeg dukker også opp om jeg får tid og anledning, alltid koselig og gå på gruppemøter i DIS-MR

    SvarSlett
  2. Lykke til med møtet Ingmar! Alltid koslig å møte "likesinnede" ;)

    SvarSlett